God Morgon världen..!

Ja nu är uppstigen igen..=)Trött som rackarns är jag,men det ska vi nog klara av ändå..
Glömde tala om att jag klippte mig igår..Jag hade först ingen tid,men frisör lovade att hon skulle klämma in mig denna vecka trots att det var fullt..Så egentligen skulle jag klippa mig imorgon,men igår gick jag förbi salongen och då kom hon ut skrek efter mig,jag hade min MP3 i så först hörde jag ju ingenting,så hon skrek som en galning så till slut såg jag att allt folk tittade på henne och på mig så jag fick lov att vända mig om*haha*=) där stod hon och då gick vi in på salongen och skrattade så det tjöt om oss*pinsamt*,så sa hon att hon hade fått ett återbud*Jippie*,det var min tanke=)
Så nu är jag snygg som satan,men har inte mycket hår kvar alls..Jättelite hår på skallen som en baby nästan,nej då men kortare och tunnare,blev snyggt tycker jag..Får se vad Anna säger när hon får se mig ikväll..Hon kanske dör,vem vet?!?!?


Puss Puss


http://www.youtube.com/watch?v=QedgzsjouXU
Det är verkligen Världens bästa låt,vet att den är ett år gammal,men den är fortfarande lika bra..Blir alldeles glad och spattig när jag hör den...

http://www.youtube.com/watch?v=nfUjfioAnKY
När man hör den här låten vill man bara hoppa runt och dansa..Helt KUNG..!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att det är jätte fint iaf :)Brukar alltid vara det :)

2008-05-21 @ 08:55:17
URL: http://annaolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback