Lycklig..!!

Ja nu är mitt hjärta lagat igen..Min kära vän Anna Olander har återvänt..Tihi<3 Blev promenad igår och idag med henne..Imorgon ska vi och se Talangjakten(Danni ska vara med),så jag hämtar Anna vid 17.20,då ska hon först med mig till viktväktarna,för jag måste väga mig..sen drar vi på talangjakt,sen på torsdag hämtar jag och Danni upp henne vid 18,då ska vi se någon teater med gymnasiesär(om jag fattat det rätt),sen på fredag ska vi äta lunch tillsammans jag och min kära vän..Och på lördag blir det paaaaaarty..!
Tror till och med att jag har fått med Mathias på fest,han sa då att han var sugen på att följa med..Han fyller år idag,så jag ringde och sjöng för honom med min vackra stämma..=)..Då började vi prata om fest och så frågade han om det var okej att följa med ut..Och det tyckte jag att det var,och Anna med för delen,för jag frågade såklart henne*leeer*=)..
Sen nu när jag cyklade ute på Rättvik så mötte jag Pontus och han var ju såklart också sugen på fest,men vi får se hur det blir med den saken..Kan ju inte dra hem alla jag känenr till Anna Olander heller..Då blir hon arg på lilla mig tror jag nog..Men Pontus lät inte alltför sugen på att va ut i Mora så det kanske inte blir så...
Men Mathias hoppas vi på,han är en rolig prick,idag när jag kom till jobbet hade han varit in på min användare och lagt upp snoppar som skrivbordbakgrund*Hahahahahaha*=)Trodde jag skulle dö av skratt..Då ringde jag honom och först blånekade han och sen så kunde han inte hålla sig den luringen...För jag visste att det inte kunde vara någon annan än han...

Just nu är jag på mitt arbete,började 14.30 och slutar 15 imorgon...Då är det bara springa till tåget och åka hem och göra sig klar inför talangjakten...!

God Natt..!!

Puss Puss

image14

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli skit kul ikväll, imorn, fredan & lördag :D Haha. Perfa vecka eller vad? :)

2008-05-21 @ 08:58:22
URL: http://annaolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback