Tjohoooooo...!!

Är på jobbet nu..Skriver lite innan allt sätter igång,det är bara en som kommit hem från sitt jobb än så länge...!
Lika fint väder idag också..Hääääärligt tycker jag..
Fick världens finaste grejer från Barcelona av min syster,5 par örhängen,en prafym som luktar jordgubb och ett så himla snyggt armband,det var silver med små rosa diamanter/stenar..Älskar det verkligen...
Så nu har jag bara utländska armband på mig idag..Annas från Malta och Cissis från Barcelona...Och allt i rosa så klart...Tiihii..!!
Åkte förbi huset idag igen...Då brast det för mig...Vart så himla himla ledsen...Det känns riktigt jobbigt just nu..Men vi hoppas att han har det bra där uppe...
Neej nu ska jag arbeta...eller något liknande...

Puss Puss


image35

Fick bara lov att lägga ut bilden...Den är så sjukt rolig...Du å Jag Anna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback