Vackert väder och en massa tårar..!!

Vaknade i morse vid 8 av att mamma knackade på dörren..Då kom hon in och berättade det hemska,tårarna började spruta på mig..Usch alltså..!..Sen vid 10 skulle jag köra Carl till dagis,då sprang fröknarna på mig och frågade om jag kunde komma in och jobba på en gång..För det skulle sättas ihop en massa krisgrupper,så dom behövde mig..Så under dagen har vi pratat med psykolog och en massa saker...
Tänk att en så ung människas liv kunde släckas så snabbt..Det är så orättvist,har gått som i en dimma hela dagen..Gråtit och skrattat om vartannat..Chocken är inte riktigt borta än..Så svårt att förstå,att du bara är borta Marcus lilla...Tänker på din familj,dina föräldrar och din syster Elin,hur ska de klara sig?!?!
Var dit för ett tag sen la dit blommor och tände ett ljus för dig och sin familj..
Hoppas du har det bra nu...Tänker på dig...!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2565144.ab


Jaa tänk att vädret är så fint trots all sorg,Försökt att njuta lite av vädret..Var ute med alla barn hela dagen idag och lekt..Så lite färg har man..Svårt att försöka hålla god min alla gånger när man mest ville gråta..Men barnen fixk en på något vis att le liksom..
Ska jobba på Pralinen imorgon,men han jag ska jobba med är bra så han kan jag prata med,jag talar ju så klart om Jan-Eric min Daaaaarling=)..Så det blir en lugn dag på jobbet...!
Nu ska jag försöka komma på bättre tankar...!

R.I.P Marcus..!


Fy vad livet känns orättvist en dag som denna...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback