All by myself..!!

Just nu kollar jag lite på Titanic och sitter här samtidigt..Tårarna började komma redan i början när filmen började..när det är klipp från den riktigt båten när alla vinkar och det är en sorglig låt..Då börjar man tänka på vad som kommer hända alla dessa människor..Och tårarna börjar självklart att rinna..
Tidigara ikväll tog jag mig ett bad med en olja som ska vara avslappnande,men jag kan verkligen inte slappna av när min älskade inte är hos mig..Efter badet så bäddade jag i rent i sängen..och så bäddade jag den för två..har inga dubbelsängsuppsättningar så jag gjorde så gott det gick..Blev riktigt mysigt..men ikväll kommer det kännas extra tomt när det blir märkbart att det egentligen ska ligga en till där..Men jag tyckte det var lika bra att bädda för två eftersom vi sover tillsammans typ alla nätter..Vi får se hur ensamt det känns nu då..Kommer väl säkert en tår eller två om jag får gissa..Saknar dig min prins<3..


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback