Dansar mig fram i livet..!!

Ska bra skriva här snabbt innan jag går ut och sätter mig i solen..Älskade åkte till Orsa för ett tag sen för att hjälpa sin mamma med lite grejer och sen fixa med skolarbetet..Vi hade en riktigt mysig kväll igår,somnade efter 01 någon gång..Och sen vaknade vi tidigt i morse.så himla mysigt att vakna brevid sin älskade och få krama och pussa på den person man älskar sanslöst mycket..Livet känns underbart..!!..Sen åte vi frukost och efter det tog vi en långpromenad i det fina vädret..efter det åkte vi och handlade lite snabbt..
Förresten fick jag en bok av älskade igår som jag verkligen önskat mig 14 år till salu*söööööööööööööööööt* ,har redan börjat på den och ska nu ut i solen för att läsa lite..åker och jobbar om lite mer än en timme typ..
Imorgon har vi bestämt att vi ska handla lite kläder..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback