Du är allt jag någonsin drömt om<3

Vilket fint väder vi har idag..Jag har bränt mig lite i ansiktet..eller iallafall fått VÄLDIGT mycket färg..Skönt att inte se ut som ett lik iallafall..*hehe*=)..Har suttit i solen ganska mycket idag och när jag kom från jobbet idag så tog jag en bok och gick ut i solen och satte mig i min solstol...
Just nu håller jag på att tvättar lite också..Vi har redan hunnit fylla en tvättkorg..Vår första fyllda tvättkorg tillsammans..Tssss..!!..så det blev en tagen oskuld idag med..kastade med lite handdukar också..Skönt att få lite rent..
Just nu jobbar Thommy,han slutar vid 22..så då tänkte jag ta en promenad och gå till lassarettet för att möta honom..Vi ska äta varma mackor när han kommer hem..Det blir middag för mig...Bättre sent än aldrig*haha*=)
Skriver kanske mer sen om jag orkar...Tänkte försöka ta mig ett bad innan Robinson..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback