Go Kväll i stugan..!!

Just nu sitter jag med tandborsten i munnen och försöker borsta mina tänder..Ska snart krypa ner i sängen..Läsa en bok,kolla lite TV..Skriver bara här lite snabbt..jag är på jobbet om ni inte fattat det..
Har inte så mycket att skriva om faktiskt..*hmmmm*
Min älskling hade någonting med ledbanden eller vad det heter...så han måste röntgas och sen kanske opereras..Usch..Stackars mig..Vi alla vet ju hur en karl låter när han är sjuk..Hur fan ska det då låta när man ska opereras?!?!..Förlåt Thommy och alla andra män..men det är sanningen..
Nej nu vankas sängen för min del iallafall..
Natti Natti..!!



Kommentarer
Postat av: Händige Hasse

Njaaa, håller inte riktigt med om det där med att alla karlar ojar sig när dom är lite snörvliga.

Vill bara meddela att jag inte faller under den etiketten!

Ugh, Envisa Åsnan har talat....äh Händige Hasse var det ju ;)

2009-04-12 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback