God Morgon allesammans..!!

Nu har jag haft klart min sovmorgon antar jag..mamma ringde och sa att jag måste kolla på 4:an..så jag for upp som en galning..på 4:an var det en tjej med Downs Syndrom som skrapar triss*så sööööt*..Hon vann 100 000 kr.Hon skulle ha fest för sina kompisar och bjuda på korv..Jag vill också gå på den festen..Vem skulle inte vilja göra det???

Idag händer inte så mycket i mitt liv om jag ska vara ärlig..Ska väl tvätta och åka på affären och handla inför morgondagen..först ska vi ju ut på sjön och sen ska det bli påskmiddag tillsammans med familjen..Och antagligen så sover vi kvar i Furudal..*skööönt*..så slipper man hålla på att köra hem på kvällen..det orkar man inte efter en dag med fiske och en massa sånt där..

Nu ska jag snart äta frukost..!!


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback