Gröna äpplen och te..!!

Sitter i soffan och kollar på någon film som var på TV idag..Funderar på om jag ska sova??!?..men jag är ju ledig imorgon så jag ska försöka att kolla klart på filmen...så kan jag ge mig själv en sovmorgon imorgon igen..tror att jag ska pallra mig på vattengympa imorgon vid 15.00..Anna ska kanske med..Någon mer som vill hänga på???
Är det fint väder imorgon så kanske jag tar en promenad före lunch..Om jag inte sover vill säga..*haha*=)..men jag ska nog komma upp i tid..annars ringer väl mamma och väcker mig ändå..så jag är inte särskilt orolig...
Min näsa svider lite sen gårdagen i solen..blev alldeles röd..Thommy han skrattade åt mig och min näsa och så hade jag två röda ringar på kinderna..Snyggt va??!?!?
Han gör klart sitt skolarbete idag,så han kommer nog imorgon..Blääääää för att sova ensam säger jag bara..Annars åker jag väl till Orsa och våldgästar inatt eller något liknande..*hhahaahahahah*=)
Till sommarn slutar han högskolan då kan han då inte skylla på skolarbete.....Gud vad jag är fundamentalt rolig idag...
Nu drar jag till vidderna...not..

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback