Hejsan Hoppsan..!!

Just nu kollar jag på Det okända..det är så spännande..Efter det så ska jag kolla på Grey´s anatomy och sen ska jag SOVA..hoppas jag kan somna..sist så var jag vaken halva natten fastän jag var dötrött..men det är bara för att Thommy ska vara så dödryg*haha*=)..idag kunde han inte sova här eftersom han är barnvakt den tönten..Tsss..han är väl ingen tönt heller..han är ju min prins<3...så då kan man inte skylla på att han håller en vaken heller..fast det kan vara värt att vara vaken halva natten med honom,för när man väl somnar så är det ju i hans armar man får sova..MYSIGT..!!
Jaja,jag ska nog överleva iallafall en natt ensam..vi får då hoppas på det iallafall..
God natt på er..!!


Puss Puss<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback