Hello the världen..!!

Vad gör ni en dag som denna??..själv gör jag ingenting..ska alldeles snart hoppa in i duschen..känner att jag behöver mig en dusch..sen ska jag väl ta på mig några välpassande kläder för dagen..
Hann inte skriva mer igår...Sprang i affärer och sen tvättade jag..Vid 19.00 kom älskade hit och åt middag med mig..Sen la vi oss vid 21.15 igår för han var trött och skulle upp vid 05.50 i morse..eftersom hans praktik börjar idag..Hoppas det går bra för honom..Idag äter han middag här igen hoppas jag..Jag ska göra egen kycklingsnitzel med ris och beasås,självklart blir det israelisk sallad till det..*mums*..Så mysigt att ha någon att laga middag åt och att äta tillsammans med..han bor ju nästan här kan man säga...jag räknar liksom in honom i hela mitt liv..
Neej nu ska jag duscha..sen får vi se om jag ska baka en sockerkaka och sen ta med Thommy och åka till Våmhus och ge den till min morfar..Då skulle han blir glad..Får se hur jag gör...


Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback