Hello there ute..!!

Har alldeles precis borstat min gaddar..ska snart lägga mig och läsa min bok litegranna och försöka blunda...jag har sovit hos Thommy sen i måndags så nu ska det bli jobbigt att sova ensam faktiskt..
Igår var han i skolan så jag tog hans lillasyster och hennes kompis med mig till badhuset i Mora..Där mötte vi upp Cissi(min lillasyster),Carl(min lillebror) och hans kompis Emil..Blev några roliga timmar i badet..Dom lurade upp mig i rutschbanan..Gick bra dom först åken..Men sen skulle dom jaga mig och åkte jättenära bakom mig..Självklart skrek jag som en stucken gris och sen när vi kom ner kom dom i världens fart och jag fick mig en spark på ryggen och på axeln..så idag gör det rejält ont..Vissa stunder kan jag inte resa mig upp..*haha*=)

Dagen idag började först med att jag pussade min älskade och sen tog vi oss en promenad..Det var skönt att få komma ut litegranna..Han är så mysig min prins<3..så härligt att vara på promenad och hålla honom i handen...När vi kom hem blev det en dusch och sen frukost..
Gerrehud att allt kan kännas så fantastiskt härligt med någon..jag vill bara SKRIKA ut alltihopa..
När jag inte är med Thommy så gör det liksom ont i magen av längtan efter honom..jag kan gråta för det känns så tomt..fastän vi bara är ifrån varandra typ en natt i veckan(då jag jobbar)..Om alla bara kunde förstå hur bra livet är..

Ta hand om er allihopa,för det ska jag göra..

Puss Puss Puss på BARA Thommy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback