Hur ska man orka egentligen??

Nästan allt i livet är perfekt förutom vissa saker..Jag vill helst bara låsa dörren och dra täcket över huvudet och sen sova i flera flera veckor..Satt igår och sitter idag med och kollar på Sista Minuten resor i maj eller juni när jag är lite långledig..Någon som vill följa med mig??..Hade varit så skönt att åka bort en vecka och bara njuta..Det skulle väl jag förtjäna??..det tycker då jag iallafall..men jag hittar ingen bra resa..är så svårt att veta var man ska åka..Blir säkert ingenting men man kan ju hoppas iallafall..
Ska nog ut på en promenad och försöka få en bättre känsla inför dagen...Fy vad jag känner mig negativ och tråkig idag..Så brukar inte jag vara..Men det går väl över hoppas jag..
Först gäller det att tvätta..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback