Kurrande mage..!!

Kom hem från simhallen för snart en timme sen..Blev ingen vattengympa..Orkade inte vänta ända till 15.00 så jag åkte ner strax efter 13..Simmade 1500 meter...det var riktigt skönt kan jag lova..man kände ingenting förrän man skulle gå upp ur vattnet,då höll benen på att vika sig under mig*haha*=)
Nu har jag nyss kastat in en bakpotatis i ugnen...ska äta den tillsammans med lite kesoröra..*mums*Provade ju det förra veckan och det var riktigt riktigt gott...
Ikvälll kommer Thommy hit..Vi ska hyra film och mysa heeeeeeeeeeeela natten lång..Ska blir så skönt..vill inte vara ifrån honom en endaste liten sekund..alltid lika jobbig när han åker hem..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback