Lycklig..<3

Idag känns det iallafall bättre än vad det gjorde när jag skrev sist..Har haft älsklingen här sen igår,så nu känns det lättare..Bjöd honom på middag igår..Fläskifilégryta med ris..*mums*..jag tror han också gillade det..Självklart blev det påskmust till det..På kvällen blev det popcorn,Robinson och mys i soffan tillsammans..efter Robinson kollade vi på The Mist..Vi kom väl i säng 23.50 eller någe..
Nu är Thommy hos doktorn och kollar sitt knä som han haft ont i så länge..jag trodde vi skulle få lååååååång sovmorgon och kunna ligga kvar i sängen jättelänge och kramas..men han ringde och fick en tid kl.11.00..så han åt frukost medans jag låg och inte orkade gå upp..men nu är jag uppe och hoppas att han kommer hit efter doktorn..om han nu inte måste hem och göra skolarbete..
Nu ska jag duscha..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback