Saknad gör verkligen ont..!!

Älskade åkte för typ en timme sen..Han har typ bott här sen i måndags och nu är det läskigt ensamt..Det gör verkligen ont att sakna honom..Fastän jag vet att vi får ses imorgon kväll..Vill inte vara ifrån honom..Men jag jobbar natt så därför kan vi inte sova ihop..och han fick lov att åka hem för att göra skolarbete..Han har bara skola i lite mer än en månad till...så nu MÅSTE han satsa..sen efter det har ju vi all tid i världens tillsammans....typ....Jag hoppas att vi är lediga några dagar samtidigt i sommar,så att vi kan åka på iallafall en kort semester..Bo på något mysigt hotell eller så..Eller bara dra till vår stuga i Sälen och bara njuta..Sälen är faktiskt mysigt även på sommaren för er som inte visste det..
Imorgon tror jag han jobbade kväll och slutar 22.00..så då ska jag vara här hemma och bara längta....Han är verkligen det bästa som har hänt mig någonsin...Min STORA kärlek<3..


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback