Saknaden är stor<3

Vilken dag det är idag..Känner mig konstig..Kanske för att jag är bakis??..men sen är det en sådan där dag när jag bara gråter till allt typ..Kollar på TV just nu och jag gråter till allt jag sett hittills..Tror jag ska se Titanic och gråta ur mig riktigt rejält..Vad tror ni om det?..tror jag skulle behöva det..

Igår blev det lite smått med fest med älskade och hans familj..Först så grillade vi och drack lite vin och sen gick vi till några släktingar till honom..Jag och Thommy delade på en flaska vin...sen drack jag några cider,och någon äcklig grogg han hade gjord,men jag med mitt skärpta alkoholsinne gjorde genast så den smakade bättre..*haha*=)..Det var iallafall riktigt trevligt...men jag blev fullare än vad jag hade beräknat..Jag hade ju först tänkt att jag skulle vara nykter,men så blev ju inte fallet..
Det var riktigt trevligt igår iallafall..hans familj är alldeles underbar..<3

Idag vaknade vi vid typ 10.00..Mös lite=)och sen åt vi frukost i sängen framför en film..efter det så hjälpte jag hans syster att bygga ihop studsmattan..och det kan jag ju säga tog sin lilla tid..men vi klarade det..Gud vad kul det är att hoppa..Men blir som ett barn igen...Wiiihoo..!!
Nu är jag hemma hos mig..Thommy skulle på något möte och nu är jag här alldeles ensam..Ikväll ska han göra skolarbete så han blir kvar i Orsa och jag här i Mora..Hur ska jag klara mig alldeles ensam??..vi kan ju hoppas att det framåt kvällen/natten plingar till på dörren och han står där,min älskade hjälte<3...då skulle jag vara världens lyckligaste flicka..det inträffar nog inte..men man har ju rätt att drömma..Eller??

Här kommer några bilder från gårdagen

:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback