Solen skiner i Mora..=)

Jag har precis ätit lite lunch..före det så var jag ute och gick en stund..det var trevligt eller mer skönt kanske..Vädret är ju alldeles underbart..Yiiihaaa..!!..man blir så himla glad av allt solljus..skönt att vara ledig nu några dagar..precis vad jag behöver i mitt liv..nu hoppas vi bara att solen ska lysa alla dagarna..
På måndag så tänkte jag försöka komma iväg på vattengympa på simhallen..har aldrig provat det vad jag kan minnas..Någon som har testat och vet om det är kul???
Snart ska jag ut i tvättstugan och fixa tvätten så den kommer på tork,sen så ska jag åka på affären och handla..Måste ju handla lite inför morgondagen..och så får vi inte glömma att köpa påskmust..Vad vore påskmiddag utan påskmust egentligen???!?!
Skriver väl mer sen...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback