The black beauty rider igen..!!

Vilket härligt väder det är ute..Har varit ute och gått ett tag..Nu sitter jag och äter min lunch..Pasta m.bacon och currysås..Så jäkla gott..men jag har inte vanligt bacon,utan kalkonbacon som är mycket bättre..Det är gott och man kan äta så man blir mätt..Det är bra tycker jag..
Håller på att tvätta lite också..så jag har rena kläder..sen ska jag duscha så jag är fräsch när jag ska träffa Thommys familj för första gången..MÅSTE hinna ner på Mora och köpa presenten också..annars känns det ju lite pinsamt att komma utan paket när hon fyller år och jag är ditbjuden..
Nu börjar jag bli nervös..har inte träffat dom förut..Bara sett hans mammas baksida när hon körde oss från balen..Gaaaaaaaaaaah..!!..nej nu får du skärpa dig Carro..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback