Vad är mänskligt egentligen??

Sitter i min soffa just nu och gäspar..Blev väldiga ändringar på jobbet igår..Istället för att sluta 15.00 som jag faktiskt skulle,så slutade jag 23.00..Trodde jag skulle somna när jag skulle köra bilen hem..men jag pratade med älsklingen hela vägen hem och tills jag kom innanför dörren i lägenheten..Så det kändes iallafall lite bättre..
Men det är jobbigt att han är så långt borta..Inatt hade jag verkligen behövt hans famn att sova i..Kändes så ovant att sova ensam..man börjar ju bli van att ha någon brevid sig,eftersom vi sover ihop nästan alla nätter..jag tror han skulle komma hem imorgon så då hoppas vi att han kommer hit...men det tror jag.han har då sagt det..Så får vi iallafall fira lite påsk tillsammans..Saknar dig älskade<3

Hur fan kan man tänka på en annan människa så mycket??...jag gör nog inge annat tror jag..Igår började jag gråta när jag tänkte på att han åkt så långt bort och jag måste sova ensam just  nu..KOM HEM...!!



Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback