Varför ska man vara bilägare i dessa dagar?

Jaaa fy fan säger jag bara..en elhiss och en bilruta har gått sönder..Gaaaaaaaah...Först gick elhissen sönder och sen skulle vi rycka lite i rutan och då sprack hela skiten..Kl.21.00 på kvällen liksom..Kan man bli annat än förbannad då eller?..Jag kände bara för att sätta mig ner och sova en vecka eller två..Tur att Thommy är en fixare så han höll i trådarna,medans en annan gick runt som i trans..jag såg bara hur pengarna rullade iväg för mig..Elhissarna går på 600 typ och en ruta går på minst 1000 kr..Snälla gode Gud låt mig vinna på triss..Och mycket pengar ska det vara..10 miljoner eller kanske 50 000 i månaden i 50 år..Då har vi pengar tills jag blir 70 och Thommy 73..Det skulle väl vara bra..
Okej det är inte dömycket pengar men med allt annats som också ska betalas så blir det mycket pengar som rullar iväg för mig..

Min älskade är då världens bästa..Jag får låna hans bil till jobbet idag..Tror det var också därför jag grät..Att dom liksom är så snälla mot mig..Då blir man så glad för det med..Och när allt bara blir kaos så visar sig allting i tårar..
Jag känner mig fortfarande alldeles konstig..Bara sitter och funderar..Och trött är jag..Blev en så himla konstig kväll igår..och bara för det har jag sovit dåligt..Älskade är och jobbar just nu..Hade behövt mig en liten kram..men det hinns inte med nu förrän imorgon.Han jobbar idag..Och jag hinner börjar jobba innan han slutar..!!

Gud ge mig styrka..eller snarare pengar..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback