Dancing Queen..!!

Hur är det med er alla idag då??..med mig är det bara bra.litr trött bara men det ska väl snart vända hoppas vi iallafall..Nu har jag varit ledig sen i måndags och det känns himelens skönt..Ska till Pralinen och jobba ett dygn idag sen är jag ledig ända tills på tisdag 14.30..Yiiihaaa=)
I helgen ska jag åka upp till...hmm...ja vad det nu heter..men iallfall,ska träffa min svärfar för första gången..*nervös*Det är någon släkting till Thomm som ska ha dop..Tror ni det kommer gå bra???..Åker DIREKT hem och gör mig fin efter jobbet imorgon(kan ju inte se ut som en avdankad kommunalare första gången jag ska träffa svärfar)..Hiihii=)
Nu ska jag mysa med älskade<3

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback