God natt små gråsuggor..=)

Nu ska jag lägga mig och sova på Pralinen..men först ska jag ringa min älskling..Skulle inte kunna sova om jag inte fick ringa honom och prata lite och säga god natt först..Hiihii=)..Sen ska jag läsa lite också..Just nu läser jag Star av Pamela Anderson..Den är faktiskt bra..sådär lagom lättläst liksom..Så det känns skönt..
Imorgon blir det personalfest..Men jag ska inte dricka alkohol..Ska köra egen bil och inte alls bli så sen..Känner att jag inte ska trötta ut mig helt nu när jag har en vecka FULL med arbete framför mig liksom..Men ska iallafall dit,vara social,skratta,äta gott och trivas med sällskapet..

God natt..

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback