Semester,Semester mester tuur*sjunger*=)

Den låten påminner mig verkligen om semester,sol,bad,skratt,drinkar och världens bästaste vän<3

Idag har jag varit med Fröken D..=)..vi var nere på Mora,kollade i affärer och fikade lite..Thommy kom och var med oss lite han med..Fick en lite typ partyväska i gammelrosa av honom..Tycker att det är en himla fin färg..
Lite senare på eftermiddagen grillade vi*mums*...
Var även på JYSK och köpte gardiner till vardagsrummet..Det blev hur fint som helst..
Imorgon drar vi till Furudal till min familj..för kräftskiva och lite sådant..Hiihii=)..sen på lördag ska vi på middag till Thommys mormor och morfar..det ska bli mysigt..och söndag natt åker vi..Planet lyfter på måndag..Yiiihaaa..!!Så det blir min helg det..kommer försöka hinna skriva lite mer innan jag åker..

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback