Vilken underbart jävla härlig dag..

Gick upp ur sängen efter en halvt sömnlös natt..kände mig JÄTTEglad..Dansade en segerdans på sovrumsgolvet och sjöng "Vilken härlig dag"..tänkte att den här dagen kommer bli den bästa..det är så underbart att inte ha sovit något..man blir som en helt ny människa..tar en massa roliga beslut och så..Oj oj oj..Jag älskar redan den här dagen..Jag kommer vara glad hela dagen lång och allt kommer kännas underbart och vad gör det att jag inte har sovit något???..det kan man ju göra i graven..

Sådär ja,vilket glatt inlägg..är du nöjd nu Händige Hasse??


Kommentarer
Postat av: Händige Hasse

Underbart! Så där ska det se ut, inte gräva ner sig här inte, efter regn kommer solsken,

här hoppar inga halta löss, huvet i kaklet bara, that's the spirit, upp med hakan, det är bara att tralla på en käck melodi från 40-talet så blir man genast på bättre humör, och det märker jag ju att det har fungerat jättebra :-) Vad glad jag blir av du delar med dig av din positiva energi, tjohoo!

2009-08-03 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback