-16 och solen skiner..!!

Vädret ute ser så himla vackert ut..Men när man kollar på termometern så känns det inte lika skönt -16 är det vad det står..Gaaah..Men men,man ska inte klaga iallafall..Jag älskar när vintern blir vinter på riktigt..Det ska vara mycket snö och lite kyla ute...HATAR när vintern blir ljummen och slaskig..
SKa se om jag hinner med att gå en promenad lite senare..Brukar gå framåt 14 ungefär så plockar Thommy upp mig när han kommer från jobbet i Orsa,han slutar ca 15.00..det brukar bli en alldeles lagom promenad..Går varje gång jag är hemma och han kommer från jobbet..Det blir ganska många dagar i veckan,annars brukar vi ta en promenad tillsammans när vi ätit middag..
Ska nog alldeles strax krypa ner i ett varmt bad..Jag känner mig lite frusen..

Puss Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback