Det luktar jul..!!

Just nu bakar jag lussebullar...Luktar så otroligt gott ska jag säga er..Önskar jag kunde ha en luktblogg *haha*=) ..  Just nu är dom på jäsning..
Ska även baka matbröd senare idag hade jag tänkt iallafall...får se hur det blir med den saken..Mycket som ska ordnas inför julen..Ska nog även göra en julskinka nu i dagarna...Sen ska det kokas knäck och göras en massa annat julgodis..*mums*..På fredag kommer familjen hit och bakar pepparkakor..Då ska vi även prova oss på att göra Langos..

Somnade förresten i badkaret i typ 1 timme..Blev så himla trött..Blev ingen Mankell-läsning heller..Den nya VeckoRevyn ramlade in i mitt brevinkast så jag läste den istället..men hann inte med så mycket innan jag somnade..Har ni provat att sova i badet någon gång??..det är otroligt skönt..Är jag knäpp tycker ni??

Denna önskar jag mig av tomten:

 

 

Puss Puss<3


Kommentarer
Postat av: Annika .B.

Då kanske man får en lussebulle till kaffet på torsdag.

2009-12-08 @ 22:03:02
Postat av: J

Söt tröja!

2009-12-09 @ 21:45:28
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback