Life is good..Tralala..!!

Har precis ätit en bit av köttfärspajen som jag gjorde igår..Den blev hur jäkla god som helst ska jag säga er..=)
Var ner på Mora en snabbis igår eller det blev typ 2 timmar men iallafall..Haha:)..Köpte några fler julklappar och lite grejer till mig själv..Lösögonfransar på H&M och 3 långa linnen på Cubus,ett vitt,ett ljusrosa och ett turkost..Linnen kan man ALDRIG ha för  mycket av..Tog på mig ett av dom idag,det var hur skönt som helst..
Har även beställt lite kläder inför julafton och juldagen..Så jag hoppas att dom ska komma snart..Kommer imorgon eller på onsdag sa dom..Så det blir underbart bra det..Så himla snyggt..Nu hoppas vi bara att det passar...Måste på en affär på onsdag när jag fått lön och köpa en bolero eller kofta att ha till det..Men jag tror jag vet vilken..måste bara få lönen först..
Juldagen verkar klar den med...Gaaaaaaaah..Party!Party!

Vid 14.55 så kommer min syster med bussen till Mora då ska jag möte upp henne..Ska bli kul att hon kommer..Har saknat henne,fast vi sågs för en vecka sen..<3min lilla gullunge<3



 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback