Nöjd med livet...!!

Rackarns vilken brakfest det blev i fredags..Alldeles galet fulla..Skallen söps i bitar tusen gånger om..Eller vad säger du Anna??..Hahahahha:).Dom där shotsen är som raketbränsle alltså..man blir alldeles galen..Gaaaaaah..Finns ingen bättre än du Anna..Vi kommer på så tokiga saker..Mina fötter är alldeles blå,mina knän är blå och värker och min hals är fortfarande rosslig...
Ska försöka lägga in bilder sen...jag och min partybrud<3

Igår hade vi hyrt 5 banor på bowlingen i Rättvik...Såå en del av släkten Wickman/Larsson var där och bowlade..Sååå himla kul..Gick inget vidare..men det var skit roligt..

Nu ska vi till min älskade svärmor på Heden i Orsa..

Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Händige Hasse

Ha ha ha! ja jag gissar att du inte kom ihåg mig då :-D fin form på dig och tack för dasken på rumpan ha ha ha!!!!

2009-12-28 @ 00:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback