Äntligen påväg..!!

Nu sitter jag hemma i Furudal vid min dator..Mamma springer runt som en yr höna och plockar med allt och ingenting..lite roligt att sitta här och titta på henne*haha*=)..
Idag när jag kom hem så blev det lasange i STORA lass..helt grymt gott verkligen...Mamma gör världens bästa mat..sen efter maten tog vi en lång skotertur med kälke och allting..Självklart var det jag som körde..Älskar att köra skoter..vad vore ett liv i dessa trakter utan skoter?!?!!?!?..det var iallafall kul att åka skoter och sen när vi kom hem blev det en varm kopp med kaffe..
Nu har jag,mamma och min syster hyrt en film och ska mysa..pappa jobbar..men det blir bra ändå=)...See yaa...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback