Brrrrrr*fryser*

Jag fryser just nu...saknar sommaren..fast ändå gillar jag vintern med mycket snö och kyla men nu är det alldeles för kallt tycker jag..Lite sol bara så skulle det vara exemplariskt..Jag är sugen på att åka skoter..
På tal om sommar så provade jag alla mina ballerinaskor idag..Jag ÄLSKAR ballerinaskor..jag hade typ 7 st som jag inte har använt..*haha*..köpte ett par med mamma förra veckan och sen har jag beställt några..Har beställt två binkinisar också..Dom var jättesnygga...*glaaaaad*
Ska alldeles snart dra mot MAXI och handla lite och så..Sen kanske ner på Mora och kolla efter alla hjärtans dag presenter..Måste se hur mycket pengar jag har kvar först..Blev så dyrt hos doktorn igår..först kostar det att gå till själva doktorn och sen kostar det ju att få medicin också..Så det gick säkert på 400 kr...
Men jag överlever nog,får äta makaroner annars*haha*=)
Mitt glassbegär tar död på mig..ge mig glass NU..hur överlever jag?!?!?!


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback