Glass..Yummie..!!

Jag blev helt plötsligt jättesugen på glass..hur botar man ett sådant begär?!?..kan någon hjälpa mig kanske!!?!?..Skulle kunna smälla i mig en hel burk med Ben&Jerrys..jag som ska på MAXI och handla..jag får springa förbi*haha*=)..annars vet men inte vad som händer..glassen kommer säkert ropa efter mig.."Caaaaarro,köp mig..Caaaaaarro kom!!.."Ska se hur jag löser det på bästa vis...
Vad ska man äta till middag då??!?!..ska handla lite sådant på MAXI..Ska kolla i min viktväktar kokbok och se om någon idé dyker upp..
Om jag orkar ska jag ner på Mora och kolla presenter till alla hjärtans dag..fast jag har till nästa helg på mig..men det är skönt att ha det klart tycker jag..Det behöver ju inte vara något överdrivet..tycker det är gulligt med bara lite mys eller att få godis/choklad ask med små söta hjärtformade godisar..Det viktigaste är att få vara tillsammans..Det är iallafall vad jag tycker..jag och min prins får fira hela nästa helg*myyyyys*
Nu ska jag kolla recept..


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback