God Morgon..!!

Måste väl uppdatera här lite så att ni vet att jag iallafall lever..För det gör jag..Så gott som iallafall..
Är jättetrött idag..Somnade efter 23.00 igår och sen vaknade jag 04.26 och kunde inte somna om hur jag än gjorde..Jag låg kvar en stund men vid 05.00 så gav jag upp och gick ur sängen..Blir så arg när man vaknar alldeles för tidigt och inte kan somna om..Men men..ska iallafall alldeles snart åka till Rättvik och jobba..Roligt när man känner sig så oerhört pigg..kommer säkert blir riktigt trött senare framåt dagen..Kommer väl vara som en sur gammal kärring ikväll..Så passa er för mig idag..!!
Jag får väl lyssna på Håkan Hellström i bilen...Av honom vaknar man alltid upp och så blir man sådär sjukt barnsligt glad och det liksom rycker i hela kroppen på mig..Så det ska nog  lösa sig med tröttheten hoppas jag..Annars får jag väl lägga mig och sova på min rast eller något..
Nu ska jag borsta mina tänder,ta på mig strumpor och sen åka...
Hoppas alla får en riktigt bra dag idag..Ta hand om er...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback