God Morgon där ute..!!

Nu ska jag bara skriva lite snabbt innan jag måste åka till jobbet..idag vet jag inte om jag är pigg eller trött,det känns sådär konstigt..*hmmm*..Var iallafall jättejobbigt att kliva upp vid 5..ville helst bara skita i klockan och sova vidare..men det är bara att bita ihop och försöka med det bästa*haha*=)
Idag efter jobbet hämtar jag min syster på bussen och sen ska vi plocka upp tjejen mamma är kontaktperson till..Verkligen världens härligaste tjej..och sen drar vi till Furudal..Där ska vi smaska på mammas hemgjorda lasange..Låter inte det underbart!?!?!?..sen sover jag kvar där inatt...börjar 14.30 imorgon och jobbar natt..
Ska bli skönt att få komma hem till familjen en vända och bara mysa..Det gillas...
Nu måste jag borsta tänderna och sen så ska jag åka..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Annika B

hoppas du inte tänker fresta mig med lasange i matlådan i morgon.

2009-02-26 @ 10:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback