God Morgon..!!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en kopp te i handen..eller jag har ställt ner den nu när jag skriver..Det är kallt ute idag..*huttrar*..Så för mig och Anna blev det ingen promenad..men vi ska nog och sola efter lunch..Det ska bli skönt...jag behöver få lite färg på mig,känner mig så blek..Usch..!!
Annars så nyser jag mest och snorar..Det rinner ur mina ögon också..Blääää..!..men det är inte så farligt..Jag överlever nog..Ska till doktorn 10.30 med mitt öra iallafall..Ska bli skönt att få höra vad det är för fel på örat..Eftersom det har gjort lite ont i en vecka nu..Måste kolla upp det innan det går för långt..För då han trumhinnan gå sönder...och det vill jag ju verkligen inte..Usch..!!..då gör det nog ont.
Så det blir nog bra att få lägga sig i det varma solariet lite..Tror att jag behöver det faktiskt..Bra med lite ljus i dessa mörka tider också..
Nu ska jag dricka upp mitt te och göra mig klar för doktorn..Ta hand om er...


Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback