God Natt mina vänner<3

Nu ska jag lägga mig och sova..Ska bli skönt att få lägga sig i sängen och få sova..Ska ha i min medicin i öronen för jag har fortfarande lika ont..Om det inte är bättre på fredag så måste jag ringa doktorn så jag får komma in snabbt igen..För såhär kan jag ju inte ha det..Gaaaah..!!
Har någon av er försökt skicka och fråga om er själva till 118800?!?!? Det gjorde jag idag och ville ha en beskrivning på mig..Vet ni vad svaret blev!?!?!?...Såhär:
Caroline är en snäll dala-tjej som gillar att åka spark.Hon jobbar på en fabrik som tillverkar dala-hästar och hon trivs bra med sitt jobb. På helgerna gillar hon att umgås med vänner och familj och går gärna ut och tar en stor stark på kvarterskrogen..
Tror ni jag höll på att avlida av skratt eller?!?!jag ringde Anna och grät av skratt,det var ju helt sjukt roligt och sen skickade jag efter på henne också:
Anna är en snygg tjej som inte har några problem med att få killar.Hon tycker om att sticka strumpor till sin familj(som familjen dock inte gillar),och hon gillar att åka pulka.

Skoj va?!?!?!Tycker ni det stämmer på mig och Anna..??

God natt på er alla där ute..Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Att sticka strumpor stämde ju jätte bra ;)

2009-02-19 @ 07:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback