God Natt på er<3

Nu ska jag lägga mig alldeles snart..Ska bara borsta min gaddar..sen ska jag krypa ner under täcket..Ska bli skönt att få sova tycker jag..Ska ta droppa i medicinen i öronen nu när jag lägger mig..Törs inte ha i det innan ifall någon ringer..För jag hör ingenting på ett tag med det där kladdet i öronen..tur att man ska ta det till natten..Så får man bara hoppas att ingen ringer under natten*haha*=)..men det brukar ingen göra...
Räkorna var jättegoda..blev några kvar som jag tror jag ska lägga på frukostmackan..
Om det inte är så kallt ute imorgon bitti så ska jag och bästis Anna ut på en liten promenad..fast jag måste gå ändå nästan..Så jag får tvinga ut mig och gå iallafall lite..så man får röra lite på sig..jag blir tokig annars..

Natti Natti my friends..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback