Good Morning..!!

Usch vad det är jobbigt att gå upp så tidigt..Gick upp för typ en timme sen...Sängen verkade extra skön idag..Skulle kunna ligga och sova hela dagen om jag fick..Men jag måste ju tjäna lite pengar..*klirr klirr*jag får sova lite längre imorgon kanske..För då är jag ledig..Min mamma kommer till mig imorgon,men det är på eftermiddagen hon kommer..Så ska vi åka till morfar och hälsa på honom i hans nya lägenhet i Våmhus..Ni får passa er alla som bor i Våmhus med omnejd för Pisse Nisse the fartdåre*haha*=)...kasta er i diket om han kommer med sin blåa Volvo...neeej då jag skojar bara,eller iallafall nästan..!!
När jag kommer hem idag ska jag göra någon Viktväktargratäng jag hittade recept på i min kokbok..Det ska bli spännande..Dne verkade god och enkel att göra..om den är äcklig får jag väl ge bort den eller något..Det skulle vara tonfisk i den och jag vet inte vad jag tycker om tonfisk?!?!?!*tänker*...Ni får väl höra mitt omdöme senare idag..
Nu ska jag borsta tänderna och ge mig ut i kylan..Eller hur kallt är det egentligen?!?!..jag har då motorvärmaren och kupévärmaren i..Så inte min Arne blir kall..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback