Hääärliga måndag..!!

Fy fan vad det är härligt ute..Termometern visar kallt,men det är jätteskönt ute vill jag lova..jag har nyss kommit hem efter en promenad med Anna..Solen skiner och det är superskönt...Härligt med all snön också...Ska nog ut och gå med Anna imorgon igen och sen ska vi åka och sola efter det..Får se om vi kanske hittar på något mer..vad säger du Anna!??!?!
Idag jobbar jag 13.00-21.30..Ska jobba med AD idag..Får se om hon är frisk nu då..Eller om det blir någon annan igen..men nu måste du väl vara frisk AD?!?!..Måste alldeles snart börja klä mig och sminka mig för jobb..Ska åka om ungefär 1 ½ timme..Så då måste jag vara klar..
Har fått ont i mitt öra igen..Ska ringa doktorn och boka tid så får jag åka till honom/henne imorgon så att han får kolla på mitt öra så vi får veta vad det är som gör ont..Eller jag har ringt till Vårdcentralen..men dom ringer upp senare idag..Vi hoppas att dom har en tid för mig imorgon..Annars får jag ta en på onsdag..

Nu ska jag göra min klar för arbetet..och se om jag har någon lunch att slänga i mig lite snabbt..Blir nog lite soppa tror jag..Finns kvar sen igår..Jag gjorde en STOOOOR gryta..
Vi höres..Ta hand om er..

Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det kan vi kanske göra :D

2009-02-09 @ 14:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback