Kväll på aspvägen..!!

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig i min säng..Ska bli skönt att få sova..Ska dricka upp mitt te först och sen borsta tänderna..Sen lägga mig i sängen och droppa i medicinen..Blir verkligen alldeles döv när jag droppar den i öronen..Hör ingenting..Skönt men läskigt på något vis..Måste lägga mig i tid eftersom jag ska upp vid 5 och göra mig klar för att åka till Rättvik och arbeta..Drygt att gå upp så tidigt..men bara man är uppe så brukar det gå bra..
Jag kunde då låta bli glassen på MAXI idag..men det blev mycket att handla ändå...Gick på 600 kr...men det är ju dyrt att äta nyttigt..Grönsaker och allt det där kostar ju en del liksom..
Sen var jag ner på Mora och kollade i lite affärer..Hittade en present till Tomas på alla hjärtans dag..Hoppas bara han blir glad för den...jag tyckte då att det var ett bra köp..
Men det är dyrt att springa nere på Mora och på Maxi med för den delen..fast det inte finns så många affärer på Mora så hittar man alltid något och jag blir bara fattigare och fattigare..Nu måste jag börja att hålla HÅRT i pengarna..Tror ni jag klarar det..!??!..Jag är iallafall rätt tveksam..Tsssss=)

Nu drar jag...


God Natt..!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback