Mätt och belåten..!!

Nu har jag precis ätit min lunch..Gott..!!..blev en slags röra med nudlar och grejer..gott blev det iallafall..och ett glas citronvatten till det..jag dricker just nu mitt andra glas..Gott Gott..!!
Det var iallafall himla skönt att få duscha..precis vad jag behövde..Ska snart blåsa mitt hår och sen försöka att platta det lite också,,sen måste jag lägga på lite smink också..sen ska jag nog vara redo för att arbeta..
Har då iallafall varit ut och stoppat i motor och kupévärmaren..det var fullt med snö på bilen så nu ska den nog smälta borta,slipper jag sopa av Arne...Yiihaaa..!!
Känner mig konstig idag..vet inte ens vilket humör jag är på ens liksom..*funderar*...
I helgen åker jag till Tomas så vi får se hur mycket jag hinner med att skriva på bloggen..vet inte när jag åker hem heller..men senast måndag iallafall..Det bror helt och hållet på vad som inträffar..?!?!
Nu ska jag sminka mig och fixa frillan..Måste hinna tanka bilen också innan jag åker till jobbet..Annars får jag soppatorsk i Garsås skulle jag kunna tro eller Fu kanske?!?!
Jaja..ha en bra dag..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback