Mätt och belåten..!!

Nu har jag precis ätit lunch*mums*..blev sådär lagom mätt..nu sitter jag och dricker citronvatten..Blev inte en så lång promenad idag..vi vill inte bli sjuka inför lördagen..men det var skönt att få träffa min kära vän och se hennes vackra anlete...*haha*=)..Vi ska kanske ta oss en liten promenad imorgon bitti igen...Skönt att få lite luft på nosen iallafall..
Har nyss haft på mig lite maskara..Orkar inte fixa mig så himla mycket idag..Örat mitt värker..Blir att ta en mun whisky innan jag lägger mig ikväll..det brukar hjälpa..så vi får väl se..Jag gör allt för att inte bli sjuk just nu..
På fredag ska jag och Anna ner på Mora..Äta lunch och titta i lite affärer..det ska bli himla mysigt tycker jag..Får se om vi hittar något inför lördagen..Blir väl att springa på systemet om jag känner oss rätt..Det är så roligt att gå där inne och plocka..det finns så många fina flaskor...
Ska alldeles snart åka till arbetet..Får se hur pigg jag är när jag kommer hem ikväll..Kanske deckar direkt jag kommer innanför dörren...Det är sådant som visar sig antar jag..

Puss Puss på er alla<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får inte bli sjuk min vän!! Du blir mitt brunöga ledsen!

2009-02-03 @ 13:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback