Nu ska det ätas räkor..

Nu har jag kommit ur badet..Som vanligt när jag inte mår på topp så somnar jag..Nu somnade jag i en halvtimme...men det finns verkligen inget bättre än att sova i badkaret..man sover så himla skönt..Men det är drygt när man måste vakna och börja duscha..man vill helst sova hela natten..Det hade varit alldeles underbart..

Nu har jag alldeles nyss skalat lite räkor..Ska göra lite räksmörgås tänkte jag..och sen en kopp te till det..Ska bli mysigt tycker jag..jag älskar räkor...det är så himla gott..ska nog ta fram min burk med fefferoni också tror jag...*mums*..är bra med starka saker när man är lite smått sjuk..

See Yaa..!!

Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback