Oink oink..!!

Nu kom jag alldeles nyss in efter en jätteskönt och behövlig promenad..Det var faktiskt himla skönt ute..Skönt med lite frisk luft också..skulle inte kunna leva utan promenader..Snart ska jag hoppa in i duschen och vaska mig...Måste göra det i tid så håret får självtorka iallafall lite..sen blåser jag och plattar det..det tar tid för det långa håret att torka..Snart måste jag ta ut mitt hår..Gaaaah..då kommer jag sannerligen att gråta..usch,får ha Anna med mig så får hon hålla mig i handen..hon kanske gråter en skvätt hon med..*haha*=)
Just nu är jag jättesugen på fest..vill helst festa tills jag stupar..ursäkta men man behöver det..Ingen idé för mig att smutta liksom..jag vet knappt vad smutta innebär?!?!?!Öööööhhh...
Neej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag laga lite lunch*mums*..jobbar natt inatt för er som undrar...
Ska försöka skriva en gång till innan jag åker...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback