Sjuk..??

Har hostat flera gånger inatt och snorat hur mycket som helst..Mitt öra värker och jag känner mig lite låg eller hur jag ska säga..Inte ska jag väl bli sjuk nu?!?!!?..det har jag då inte tid med..jag var väl sjuk i höstas så det räckte och blev över tycker jag..orkar inte bli mer sjuk nu..Gaaaaah....Jag klarar mig nog..får äta stark mat och klä mig varmt..så ska det nog blir bra..det enda jobbiga är att örat värker...jag hatar att ha värk i öronen..Men jag får det jättelätt..Jag har känsliga öron har farbror doktorn sagt..
Nu ska jag borsta gaddarna,klä mig varmt,ta Arne och åka till Anna..Vi ska ut och gå och snacka lite skit*haha*=)..har saknat henne..Vi har inte setts på säkert 3 veckor...Anna,here I come..

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback