Snart dags för middag..=)

Nu ska jag alldeles snart äta middag..Börjar bli riktigt hungrig..Maten ska stå typ 15 minuter till i ugnen..Så jag satte mig här en stund..När jag skulle hacka löken så slant jag med kniven och hackade mig rakt i tre fingrar..Blodet rann och jag började skratta..blev nog lite chockad*haha*=)..nu har jag satt på plåster och allt känns mycket mycket bättre..
Idag känner jag mig trött..men det är säkert eftersom jag var uppe vid 5 i morse..Kommer säkert somna i badkaret som vanligt ikväll...men det är så himla skönt att sova där..
Vad ska ni göra i helgen då allihopa??
Själv ska jag jobba hela helgen lång..funderar på att sova i Furudal mellan lördag och söndag..Mysa med familjen och bara ha det bra..Jag saknar min familj..Dom var ju här förra helgen..Men det är så skönt att komma hem och bara få vara med dom..Ska se hur jag gör med saken..Mamma kommer iallafall hit imorgon..Får se vad hon säger om saken..
Snart blire mat..


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback