Städa,Städa varje fredag...!!

Fick i mig frukost...*mums*...frukost är det bästa målet på hela dagen..skulle inte kunna överleva utan frukost...skulle kunna äta frukost hela dagarna om jag fick..men då skulle jag säkert tröttna..fast kan man tröttna på frukost?!?!!?..men kroppen skulle inte klara av det till slut tror jag..Man behöver lite riktig mat...
Jag har nyss dammsugit och skurat mina golv..Så nu luktar det jättegott..Ska snart gå ut i tvättstugan och börja tvätta...Ska tvätta lite mattor och mina sängkläder..Är nog ungefär 2 veckor sen jag bytte sist..Så nu är det dags att byta igen..det är så skönt att lägga sig i rena sängkläder...
Skriver kanske mer sen..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: elin

va kul me lite ny läsning! =) /elin

2009-02-13 @ 14:32:39
URL: http://aileen20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback