Tillbaka till verkligheten Carro...!!

Nu är jag tillbaka i Mora efter att ha varit i Furudal ända sen i fredags..Det har varit hur underbart som helst..

På lördagen skramlade  jag och min syster pengar för att åka till Falun..Vi lånade pappas bil=GRATIS och drog i väg vid 10.30 typ..Som vanligt shoppade jag på Gina,köpte 1 svart kjol och en marinblå kjol,en rosa klänning,en aprikosfärgad tunika och ett linne som var randigt i vitt och marinblått..Hade en massa presentkort så det blev nästan gratis..Yiiihaaa..Så himla härligt att vara med bara min syster en dag<3Vi avslutade med McDonalds..*mums*och var hemma ca.15.00..Älskar dig min syster<3
På kvällen blev det 60 årsskalas för Bosse..Superkul..jag var chaufför men var lika glad för det..Blev skratt och stoj till mitt i natta*haha*=)..kul att träffa folk man inte sett på länge..blev nästan som släktkalas..
På söndagen mös vi allihopa i mamma och pappas säng..jag låter säkert som ett barn,men det är så skönt att få vara med sin familj man lär sig upskatta det med åren..*haha*=)..sen när vi myst klart åt vi frukost..stekt ägg,bacon,tekakor,tuttul och en massa annat..
Sen efter frukosten laddade vi skotern med kälke och åkte först till farmor och farfar..dom hade sin skoter..sen åkte vi ut på sjön och la i en mjärde eller vad det heter..Åkte på sjön så snön yrde om oss alla..När vi var klara så åkte vi runt lite och sen hem till farmor och farfar...vi frös så farmor gjorde varm choklad till oss..Fan vad man får känsla av barndomen igen...Så skönt att bara mysa med en kopp med varm choklad..
Till middag hos Wickmans blev det såklart TACOS..Finns det något godare?!??!.På kvällen blev det varma mackor och Beck..mamma tröttnade så till slut var det bara jag och pappa..men det gör ingenting..
Sen idag har vi inte gjort så mycket..Varit hos farmor och druckit kaffe och sen åkte jag och pappa en vända med bilen..Självklart  så körde vi ner i diket eller hur man ska säga..Gled rakt ner i en snöhög..Vi fick lov att ringa farmor..För vi satt verkligen fast...farmor kom med deras superbil och drog loss oss..Sen var det bara att åka hem..
Det är så skönt att bara var med familjen en helg..Spela spel som Skip-bo och yatzy och få prata och vara som man är..
Nu ska jag sova..Jobbar 7-15 imorgon...

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback