Trött efter 14 ½ timmars jobb..

Blev att jobba över idag eftersom Annica D var sjuk..Så jag jobbade 7-21.30..man känner sig verkligen trött nu..eller snarare slut i hela kroppen..ska bli skönt att få lägga sig i sängen...Så nu när jag jobbade extra idag så får jag vara ledig på söndag..Yiihaa..=)..då kan jag vara sjukt jävla jätte BAKFULL..Ska vara alldeles galen på lördag känner jag..idag när jag åkte hem så poppade jag pokerface och sjöng som en galning..jag känner mig så på G..hoppas det håller i sig till på lördag kväll bara..Ska bli så himla kul...och så är vi bjudna till Cissi på tjejmiddag..Trevligt..!!..Ska bara se så vi hittar någon skjuts dit..Men party blir det vilket som..och inte på små vis heller..Eller vad säger du Anna?!?!!?

Nu ska jag sova..God Natt..!!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej det kommer bli helt galet :D Moahhaa!!

2009-02-25 @ 08:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback